midsommar, del 1

så, då var första dagens bravader över!

vi anlände till halmstad runt halv tolv-tiden, oh satte igång och storstädade..
riktigt jobbigt var det, men ska man hyra ut sin lägenhet så ska den ju vara cleaniskt ren!
mitt i allt detta anlände grabbarna som ska spendera helgen här (otippat?)
sen tog vi första groggen, första vinet och första ölen.
vid hal 6- 6- halv 7- tiden kom nadja och camilla och hämtade oss och vi begav oss till camilla där det vankades förfest, riktigt nice var det.
Massa skratt och snack, dans i soffan och snack med snubbar utanför, ahah.
Efter det åkte vi ut till tylö och leffes stod på schemat. En del folk, riktigt trevligt.
Efter en sväng där inne åkte vi tillbaka in till stan, en aning överförfriskade och träffade massa människor.
Lina ringde en himlans massa samtal, och jag skrattar lika mkt varje gång jag tänker på det, haha.
Sen träffade vi min syster som arit försvunen, haha, och hon fick en liten utskällning av lina som riktigt var på hugget, haha, att jag skrattade.

Sen blev det hemfärd och vi hann inte ens upp till sängarna utan somnar på soffan.
Kl 4 vaknar jag av att ngn kastar en hamburgare på mej, och då har grabbarna kommit hem..
Fattar inte riktigt vad som hönder men jag vaknade upp i min säng i morse iaf, haha. DUKTIGT!

Lina min kära sambo har lagat mat åt mej idag, gott var det!
nypotatis och allt, som här midsommar till.
Snart kommer ag och c/o och ska spendera natten här, så nu är vi 7 st som ska sova hos oss, haha, hur ska detta gå till?

Men men,det var första delen av midsommar, mer kommer imån!
ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0