måndag.

då var det måndag igen och jag befinner mej i anderstorp.

igår skulle vi ju då åka hem hit då, och när vi kom till torup stannade bilen och vi hade världens rökmåln efter oss, ooops. det var bara att parkera, ringa bergan (jag och malin gissar på torups bergningsservice haha) och stå där ett X antal timmar. Tillslut kom snälla karin och hämtade oss, och vi kunde äntligen fortsätta hem. Medans vi väntade på henne kom lina på världens bästa lek. Vi öppnar våra resväskor, dom får titta på dom i 10 sek, sedan tar vi bort två saker och dom ska gissa vad det är (i resväskorna låg bara hela garderoben, haha) fyndigt värre!
men men, väl hemma blev det gott käk och film, somnade skönt sen.

idag har jag jobbat på befa hela dan, första dagen för denna sommaren, men absolut inte sista.
jag är sjukt trött nu asså, kommer somna gott i kv.
imån är det jobb som gäller, sen på kvällen är det ju 6:e juni och hotellet som gäller, och såklart blir det förfest med grillning på min altan, en tradition sen flera år tillbaka. brukar bli galet och urarta, haha.
men men, det ser jag fram emot.

på onsdag är man ledig, (tur det). Då är det sverige-island som gäller för hela slanten.

men men, nu ska jag kolla på blades of glory var det tänkt.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0