Hej, sa jag i mina skor!

då var det dags för den näst sista jobbdagen imån då, och fredagar är aldrig fel faktiskt, det är nog min bästa dag på hela veckan, except lördag då..
Idag har det varit en hel del att göra i affären faktiskt, och det e bra. Har packat upp en massa(!) snygga kläder och det är ju inte så att man inte köper ngt av det precis, haha.
Massa nice!

Nu har ja precis kommit hem från min kära vän lina.
Hon står för dagens bästa;

-Jag mötte även han idag.
-Hej, sa han.
-Hej, sa jag i mina skor. HAHA
Lina, dina skor är URTJUSIGA! Lite avensjuk på dej faktiskt.
Precis som den där äckliga tjejen är på oss, hon tycker inte om oss, vi HATAR henne. Det är skillnad vill jag lova. hahaha. kul kul.

Men men nu ska jag snart sova tänkte jag, en dag i normal tid är faktiskt bra.

Jag och lina är redan pepp på helgen. Vi två ska göra om våran sommar 2006 som lina har skrivit. Hon och jag, kunde inte vara bättre då, så sjukt kul hade vi! haha.

Det var allt för mej,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0