FREEEEEEEDAG!

yess, finally fredag!

så är det bara tre timmar kvar denna veckan, surt bara att det är imån.. varför ska affärer ha öppet på lördagar? tycker inte om det faktiskt.
Idag ar det varit värsta flumdagen på jobbet iaf, jag och karolina. vi är radarparet i sommar, haha.
jag står nog för den bästa iaf;

- Du den där tjejen är inne här SJUKT ofta och köper aldrig ngt asså, tror du hon snattar?
- ÖÖÖÖH, nej pernilla, det är en civilvakt.
HAHAHA heja mej asså, hade inte en aning om det måste jag säga.. heja heja1

men mne, ikväll ska vi upp till jossi och snacka en massa skit, vi glr det vi är bra på helt enkelt.
Hon var inne och handlade av mej innan, sen fik jag åka med hem, niiiice!

happ, halmstad imån. även att det inte bir kalasväder så sla vi dit. där vi är är alltid roligast lixom.

thats it for now.
ciao people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0