ett år sedan.

idag är det ett år sedan vi tog studenten, ett år sedan alla skiljdes åt. Det var absolut en av dom bästa dagarna ever och jag är riktigt riktigt avensjuk på de som tar studenten i år och vad dom har att vänta sig. Fy vad äckligt av dom. Ett år har gått sjukt fort iaf.

Idag kom dommen mot danmark också, så sjukt bra och kul var det. Sverige vann då med 3-0, dk måste spela resterande matcher minst 25 mil från köpenhamn inför tomma läktare resten av em-kvalet, dk måste böta 570 000 kr, paulsen blir avstängd tre matcher. Ok att det var lite hårt men nu kanske man fattar ngn gång? haha, kul var det iaf. heja sverige.

Idag efter jobbet, som för övrigt har varit sjukt segt, kom lina daniel och david hem till mig, och vi satte oss i poolen, gott var det men sjuuukt kallt, har inte blivit tillräkligt uppvärmd än men men det var två små pojkars bästa dag iaf, hahaha.

ikväll ska jag upp till lina och ta mig ett glas vitt och snacka skit, haha, det vi är bra på. Vi saknar varann när vi inte är i halmstad så vi måste umgås även här hemma (nej mamma, vi blir aldrig trötta på varann, haha)

imån ska jag öppna på jobbet, sen när anette kommer kan jag åka hem igen :) gott det!

men men, det var en liten uppdatering det,
ha det bra
ciao

Kommentarer
Postat av: sneki

AAHHH ett år sen igår? shet....som tiden försvinner :O :O

2007-06-09 @ 14:03:34
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Malin

Känner igen det där. Funkar likadant med mig och Anna :)

2007-06-10 @ 22:21:15
URL: http://malingottarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0