en sen torsdag..

happ, veckan är över och det är äntligen helg, och midsommar :)

lördagen i halmstad var galen.. jag och lina gick till moon, där det faktiskt var bra drag och hoppas att bilderna inte kommer upp. ett kärt återseende med V, som totalt gjorde min kväll faktiskt. I LIKE!

men mne, nu sitter jag hos lina och jag lina tobbe och jossi har druckit ngt glas vin och grillat lite, nice faktiskt.
imån bär det av till halsmtad kl 10, möta upp med nadja och camilla på espresso och käka lite frulle sen blir det hem och städa och sen börjar festen. Förfest med Camilla och Nadja, nice faktiskt. Hoppas bara att vädret blir bra!
leffes och tylö står på planerna, det blir nog bra!
Lördagen blir det  utgång med tjejerna och ser sjukt mkt fram mot helgen..

nu ska vi sova så att vi är utvilade när carro kommer och hämtar oss imån,
ha en trevlig helg, det TÄNKER jag ha! haha.

ciaaao, och jag älskar omogna människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0