Detta är verkligen inte min bästa dag :/

usch usch usch nej detta är som sagt inte min bästa dag, verkligen INTE. mår sjukt dåligt över allting bara, kommer verkligen inte kunna sova i natt, denna veckan som skulle vara bästa veckan, men nej då, icke icke, FAN.

Anyways, gårdagskvällen spenderades med att snacka en massa skit med min syster om allt och alla, det var fakiskt givande, hahaha. not.
sen kollade jag på Hata Göteborg, en sjukt konstig film måste jag säga. Tycer man att skådespelanda är dåliga i fjorton suger är dom ännu värre här i asså, illa, haha. Det nästan förstör 14 suger lite måste jag säga. Filmen var inte bra alls, jag hade höga förhoppningar på den asså, men men, riktigt illa. Visst hade den sina momensts som jag skrattade men mest var den konstig. SEN att göteborgaren i filmen lät PRECIS som en viss Mr. P, gör inte saken bättre. sjukt likt, sjukt illa måste jag säga.

aja, idag har jag kollat på min kära syster när hon spelade match. Träffade marie och martin med, det var ju trevligt värre. Sofie med, har inte sett henne sen skolan slutade, alltid trevligt. Träffat lina och sara med, lina var otroligt het (eller hot som hon sj uttrycker det) i sina strumbyxor, nästan endast. Fick mej ett gott skratt.

men men, nu ska jag sova, om jag kan. imån är det domedagen, fy fan. jag ska nog pendl ist härdanefter. men men,
ciao tutti.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-12 @ 00:15:07
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0