äntligen helg...

nu är det helg på riktigt, om än en kort sådan.

igårkväll var det tillställning hos jossi, det var riktigt trevligt. En massa vin och tjat, och det hela slutade med att kennet gick in till sig och sen drack vi en massa GT med, ILLA med tanke på att jag skulle jobba idag.
Jag skjutsade en stuck full lina på hojen, och det gick väl sådär va, men vi tog oss hem iaf, och det var ju det som var meningen. Gott sov jag sen, haha.

idag har jag varit duktig och cyklat till gislaved och jobbet, riktigt bra av mej faktiskt.
Jobbade till 13, sen en snabbsväng till bolaget och sedan var det att trampa hem igen.

Nu har jag prec käkat och ska packa lite.. kl halv 5 bär det av mot halmstad där det blir städ och utgång. Allas våran vän filip skulle nog med med, alltid trevligt.

Sååå that's it for now.
ciao.

Kommentarer
Postat av: lina

pust , det här vill jag aldrig vara med om igen! vilken sjuk tvspelskväll. jag blev ju helt slut

2007-06-30 @ 15:23:59
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0