and that's the way the cookie crumbles!

igår var både en riktigt bra och riktigt dålig dag.
dagen började med att jag ochlina tog oss till stationen för att möta upp simone och säga hej då. det var verkligen inte min bästa dag asså. hon grät redan när hon kom, och då kan man ju inte hålla sig. det var ett sjukt sorgligt hejdå, eller som vi sa, see you later-hejdå. usch jag och lina grät hela vägen hem sen. vi saknar ju henne redan.
när vi kom hem lade vi oss på soffan och sov LITE. vi somnade kl 10 och vaknade upp 14.30, ops? duktigt jobbat.

sen kom jossi en snabbis, hon var nämligen på möhippa. sen kom även tobias som skulle med på tjejförfest med mej lina och malin. vi var lite bekymmrade att vi inte hade kanal 9, INTE min bästa dag asså. men då har malin persson av alla människor, hahah, man blev ju inte förvånad iofs att det var hon faktiskt, hittat tv2 dk som sänder fotbollen. off till malin och vad pepp vi var. heja sverige säger jag bara, även om det nog skulle kännts roligare om ljungberg fick sätta straffen, men men, vi vann iaf, det är huvudsaken. nya mål på onsdag!
sen kom jossi med och sedan bar vi in till stan en aningnens onyktra. vi gjorde stan och åkte sedan hem alla 4, där det blev 3:e världskriget, dock inte självförvållat. men men, det löste sig iaf

nu ska vi väl snart åka till anderstorp och spendera dagarna på jobbet, inte farligt.

först ska vi till patrikshill och säga hejdå till nora, som åker hem idag med. inte kul, ännu ett sad see-you-soon-hejdå. men tyskland är ju inte långt borta.

men men, det var helgen det.
kommer kanske inte vara så social senaste veckorna, men man är ju i anderstorp lixom, vad händer där? VERKLIGEN inget, så det finns inte mkt att skriva om. men men,
ha det bra.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0