torsdag, men inte i halmstad som de andra..

nej där är jag inte, fast från början var det tänkt så.
Jag carro ida och nicke skulle åkt ner men verkligen jag eller carro kände för det tillslut, eftersom i var tvugna att åka hem på natten igen eftersom jag jobbar.. tyvärr..
pratade med lina precis, ola speade i bakgrunden och dom sjöng väldigt fin för mej, hahahahahah. Tack för den!

annars har jag precis varit ute och gått med karin och daniel en runda. daniel hade nog skönaste diskussionen med sig sj; När jag brände mej på en manet trodde jag att det var en fisk som satt på mitt men, typ att fisken sög lite på mitt ben s jag var tvungen att gå ur vattnet för att kolla om det var en fisk men fisken var inte kvar så jag fattade att det inte var en fisk och eftersom att det inte var en fisk och det började göra ont så sa dom att det var en brännmanet. Det hade varit bättre med en fisk. ATT jag skrattade, hahah.

Jobbet idag har gått fort faktiskt, har inte varit ens lite trött, gott det. Vi har ätit god italiensk glass, aldrig fel det.

Igår kollade jag och carro på the devil wears prada. håller med lina och malin, sjukt överskattad, men inte dålig och man var tvungen att se den. bra sammanfattning. Jag läser faktiskt boken på jobbet nu och den är mkt bättre..

Till helgen är jag hemma sj, och det blir dock inte halmstad. Kanske blir ngt här? vem vet. Jag är iaf sugen på att smaka min bacardi melon, låter sjukt gott. 
På mån åker mamma och pappa till tyskland, INTE fel. Skönt att man inte behöver åka med, det e ju sjukt trist. 

Men men, nu ska jag kolla klart på las vegas och äta lite blåbärspaj. Det är sjukt mkt bättre än att vara på Rix Fm i halmstad. not. aja dom har kul åt mej med.

ha det. ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0