snaaaart lite semester!

det har gått ett tag sedan jag sist uppdaterade så jag tyckte att det var dags nu!

I helgen var jag hos marie med carro, och jag och carro drog sedan vidare till andy. Där var en st robin och co pepp på sigges och där hamnade vi iaf.
Trevligt var det, men jag gör det helt inte till en vana faktiskt, riktigt SÅ trevligt var det inte.

På söndagen steg jag upp kl 08 för att åka till halmstad och städa. JIPPIE. Bakfull och trött som jag vet inte var städade vi iaf klart lägenheten och åkte sedan tillbaka till anderstorp på kvällen.
Lina sov hos mej, mamma pappa och ag befinner sig nu i grekland, äckligt, jag vet.
Men dom har det trevligt iaf.

Idag var sista hela dagen på jobbet, och imån slutar jag tidigare för att styra mot halmstad och gessle konsert. Nice faktiskt. Jag lina och malin, vi ska se tillbaka på GT konserten och jag hoppas verkligen att vi stöter på cim så att hon kan köra sina "jag vill smaka lite cigg" och liknande. Härligt. haha.
Vem poncho ska vi förstöra imån då? Förhoppningsvis ingen eftersom vi hoppas på fint väder!

På torsdag åker vi ytterligare lite mer söderut och till båstad.
Ska bli riktigt trevligt faktiskt! Hoppas verkligen att vädret blir bra där med asså, annars blir det inte lika bra!

Nu sitter jag hos lina iaf och ska snart dra mej hemåt.. Packa och städa lite så, tvätta och stryka. Min absoluta favorit sysselsättning.. Men men, it has to be done!

Nu ska jag dra mej,
ha det bra,
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0