seg söndag

ligger här i sängen och tittar på backelor rome. Var så nykiken på vem som vann att jag var tvungen att kolla upp det. Hur kul kommer det bli att kolla på det i fortsättningen nu då? illa av mej.

helgen har varit helt ok faktiskt.
Fredagen var jag i vmo en sväng med carro och så. Sen nr jag kom hem gick jag över till anton en sväng och tjatade en massa var ju verkligen inte igår asså!

Lördagen började med jobb och sedan åkte jag hem för att vila/sova en sväng och sedan hoppa in i duschen. Efter ett tag kom anna carlsson och sedan även carro. Förfesten var ett faktum. Rosé och fanta (som för övrigt är mitt nya call) och bacardi melon, en aning mkt gjorde att man blev lite galen måste jag säga. haha.
Sen var det taxifärd till sigges (!) och där var det faktiskt helt ok måste jag säga. Kul att träffa jossi och tobbe med! Det var faktiskt ganska galet.
Bussfärden hem var faktiskt MKT MKT trevlig måste jag säga. Sjukt trevlig rent ut sagt.
Väl hemma var det nattmat a la rostboff och potatissallad, fint det:d haha.

Idag var tanken att jag skulle sova ut sjukt länge men när vaknar man? jo Kl 9!!!! kul lixom. Och har man morgonpigga människor runt sig får man inte omna om igen. Men men, har sovit en hel del i em iaf.

Nu väntar jag på att lina ska komma hit eftersom att jag e ensam och jag har sjukt trist, vilket jag har haft enda sen carro åkte.
Om man säger så så kollade jag på formel 1 innan, ni kanske förstår???

Men men nu ska jag kolla lite tv.
ha det.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0