onsdag, halva veckan avklarad :)

då var onsdagen snart förbi och det går ett steg närmare helgen och ett steg närmare semestern :)
aldrig fel. Idag har det varit en hyffsad soft dag på jobbet, en himlans massa danska och jag har mest sett ut som ett frågetecken hela dagen. hej hej. Men vem beställer 20 st ullsockar mitt i sommaren lixom? Hmm.
Karolinas pojkvän var snäll och bjöd oss två utarbetade, trötta tjejer på lunch idag på edwins. riktigt bra initiativ måste jag säga.

Nu sitter jag hos lina, har precis kollat på project runway och inväntar so you think you can dance, dance, dance (internt). Läser här att Ljungberg gjorde sin debut idag och att det just nu står 2-2, vet inte om den är slut. Men men. Grattis, det var ju jättebra gjort mot MK Dons. GRATTIS som fan.

image85 Färgerna klär honnom inte, de gör bara inte det.

Jag och lina pratar om hbg hela tiden. Kan inte hjälpa det och det är faktiskt det som gör att denna veckan går. Så är det. Och olle är snäll nog att vi kan sova hos han, även om han inte får göra som han vill då i sitt hem :) old times, old times. haha,

nu har jag nog inget mer att säga.
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0