jobb igen..

då var tisdagen även den snart slut.

helgen har nog varit den galnaste och bästa på LÄNGE asså. sjukt var det.

lördagen vad helt jävla galen även den. Men låtar som "Love is gone" och "The world is mine" spelade vi på som bara den, haha, inte bara i lör iofs utan hela helgen. Undra just om grannarna var trötta på våran skiva?
Sen blev det ju då utgång, en himlans massa goda drinkar och sedan vidare till månen.
Det var sjukt galet där även då.
Sen bar det iväg på efterfest såklart och jag och lina har tjatat om rosé och fana for ages och nu fick vi smaka det - SJUKT gott (iaf kl 7 på morgonen) Sen vandrade jag hem, barfota hela vägen från andreas på nyhem till malin på gt. Duktigt.
Söndagen var sjukt seg och jag tycker inte att jag han vakna innan mitt och linas tåg gick, heja!

Måndagen var jag så trött att jag knappt kunde hålla mina ögon öppna och karolina fick sig ett gott skrat åt mej. Thank god att det inte var mkt folk så man var tvungen att vara trevlig hela tiden.
Kvällen spenderades hemma, städade lite och kollade på HBK, KLART att vi vann igen, sjukt bra! sov sjukt gott.

Idag har jag varit lite trött med men har varit en lugn dag även idag på jobbet..
Skönaste komentaren:
En kille kommer in i sina shorts, och frågar efter ett par solglasögon. Shortsen var dom minsta jag någonsin sett en kille bära, och han var fräsch till på köpet måste jag tillägga. Jag ser på Karolina att hon knappt kan hålla sig från skratt och när han gått säger hon:
- Han kan ju inte vara allvarlig i sina shorts.  HAHA. (typ som linas, hej sa jag i mina skor)

anyways, hemma och har sovit två timmar efter jobbet. kollat lite på allsång, ätit grillmat, sjukt gott!

Snart ska jag nog sova igen, men hade gärna kollat på so you think you can dance, om jag orkar.
nu ska jag slå en pling timm min vän lina och snacka lite skit.

Helgens skönaste (i tur och ordning)

Bra där
Skön där
Bra
Skön
Gubben
Bra Gubben
Stekers. Grymmers. Softers.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0