idag är det inte min bästa dag.

fredrik ljungberg skrev på för west ham. WEST HAM. förra året på 15:e plats och befann sig större delen av året under sträcket. Han skulle nog lämnat landet ist, det tror jag.

när jag precis läst detta på text-tv under dagen hör jag på radion att emra lämnar hbk. detta är inte sant tänkte jag. men det var det. två på samma dag var lite mkt för mej. usch.

för övrigt har jag mest varit pepp på helgen hela dagen och det blev inte bättre när jag och lina var ute och gick innan.
detta sysslade jag och lina med för ett år sedan på helsingborgsfestivalen:

- Lina höll en himlans massa tal
- Lina sov
- Lina blev arg på vakten
- Lina sov igen, denna gången på balkongen
- Lina krossade en ruta
- Lina hann upp till hotellet innan mej så jag fick snällt be om en ny nyckel
- Jag var där, men var inte fullt lika händelserik.

Sjukt kul ska det bli iaf. jobbar sista hela veckan för denna sommaren nu. Gott, verkligen. Men hade gärna sluppit jobba på mån nästa vecka. kommer ju vara duktigt trött asså. fy fan..
Men men nu ska jag sova (vilket jag idag skulle gjort först kl 21, sedan även kl 22. nu är kl 23.)

imån flyttar jg hem till lina för ett par dar. skönt ska det bli, saknar kingsize-bädden.
Sov gott.
ciao.

Kommentarer
Postat av: lina

du kan inte mena allvar att våran emra lämnar oss? herrejisses vem kommer härnäst? texas?

2007-07-24 @ 07:07:54
URL: http://linaelin.blogg.se
Postat av: malin

Föhoppningsvis somnar inte Lina på de käcka poolpartyt vi ska på...

2007-07-24 @ 14:48:12
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0