helsingborg, igen.

nu är man hemma efter en galen lördag i hbg. SJUKT trevligt.

Började med att jag åkte ner till hbg själv då lina och malin redan var där. En jobbig tant som satt mitt över gången störde mej mer eller mindre under hela resan. Varje gång hons kulle ta en godis frågade hon om jag ville ha. NEJ TACK! Men men väl där möter lina och malin mej efter att ha varit utomlands en snabbis. Taxi hem till en mer eller mindre död olle och lite chill innan vi korkar upp och duschar/fixar oss. Sen bar det av till rickard där hela gänget väntade. Sjukt kul att se folket igen, blir ju inte jätteofta tyvärr. Festen började och vi pratade om allting, mest om spindlar faktiskt, men vad vet jag? Malin spöade skiten ur killarna i nintendo wii, hon boxades för glatta lived, VILKEN INLEVELSE säger jag bara! det skulle man haft på film.
Sen gick vi ner till stan och PL13 där det blev lite skönt barhäng osv. Vidare till hampan där det var PACKAT med folk, shit asså. Vi kom jämte en tant som var dum i huvudet hon hatade verkligen oss. och då menar jag VERKLIGEN. men men. Sen skulle vi gått till tivoli men vi kom inte så långt. Påvägen dit träffade vi på ett gäng killar. Lina blir galen. Lina tappar allt förstånd. Lina gör den skönaste på hela kvällen. Lina lät honom helt enkelt inte få en syl i vädret. HAHa, sjukt schönt. Sen lämnade vi av malin och mötte upp olle. Gick en sväng och så, lite var stans, käkade, träffade josefine, osv. Sen blev det taxi hem, och allt blev svart... hahah.

Idag vaknade jag först, såklart.. men dom andr vaknade inte långt efter. Frukost/middag blev pizza med grabbarna och snack om gårdagen. Shit vad man skrattade asså. Och till råga på allt sitter han som blev arg på oss på pl13 när vi gick före han i toakön där. heja heja. tyckte han kollade lite snett va.
Sen bar det hem till olle igen, ta det lugnt. Det var inte så lätt med hans galna jävla katt. Så vi stängde in den på toan, satte för min resväska och två stolar för dörren för kattfan kunde ju öppna den. Där kunde han gott sitta. usch. Sen tar vi bussen ner till stan för att käka lite igen, sen bar det av hemåt. Vi kollade på kort från gårdagen och skrattade åt malins miner. det kommer kort senare, när jag har fått bilderna av paparazzi lina. För enligt malin skulle lina slänga över dom idag. Om malin inte har missförsttt henne, men iofs, eftersom det var det end hon frågade 17 gånger på hemvägen så har jag nog inte det.

Sen var det t¨g till reftele, och när vi stor och väntade på pappa i reftele skrattade jag nog hela tiden. Linas brillor, min rullis med motor och massa annat. sjukt bra.

galen helg asså, bästa på länge.

imån är det sista dagen på jobbet, SKÖÖÖNT! Sen blir det åka av som lina skulle sagt. Tar tåget till malin och, fotboll(kanske) och måndagsklubben. sen stannar jag ett tag hos min älskling. HAHA. känns som om man har hela sitt liv i en resväska nu. jobbigt att packa. usch. men men
nu ska jag kolla film och sova.
ciao.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har min sann redan snackat med makrillen om fotbollen, om det är uppehåll är jag lätt på! vi ses snart "pappa"

2007-07-30 @ 17:06:31
URL: http://malliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0