första dagen av min lediga tid!

happ, gessle igår då!
Kom till malin, fixade oss och drog till örjans vall, hann med lite vin såklart med, haha! På örjan köpte vi först lite cider, träffade sköna stockholmare (som även dom skulle till båstad) i like!
Efter det drog gessle igång! vi var sjuk besvokna på publiken, så lite stöd till han, illa. Men jag läste att det tydligen var bra. 17 800 personer och 4 plus i aftonbladet. tydligen hängde dom på!
Aldrig fel med gessle!

Anyway, efter konserten drog vi till malin igen, och drack mer vin. Fixade oss och allt, sen kom hennes granne och hans två kompisar förbi.. nice!
Efter det drog vi till moon en sväng och vakt mattias sa att det var 300 pers där men skulle snarare säga kanske 30. Inget bra drag så vi drog ut tiill leffes ist, inte så mkt folk där heller men bättre stämning iaf.
När det var slut var vi såklart på efterfest, heja oss asså, haha!

Men men, idag blir det båstad, vi ska tydligen åka redan kl 17, illa, sjukt seg men kl är inte så mkt ännu.

Ha en trevlig helg, sj ska jag och berätta för freddie att han ska bli min man. Lika bra han vet om det!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0