ännu en halmstadutgång.

i lördags pallrade jag och lina oss till halmstad då..

kom hem vid typ halv 7, och då var det bara att korka upp för att sedan vänta på filip som kom och hämtade oss.
Hem till han och en massa stök, riktigt trevligt var det faktiskt. Fin sång och massa skitsnack.. haha.
Sen bar det av till bulls uteservering där man träffade den ena trevliga efter den andra. Sen kom mackan och carro och tjatade lite, inte helt fel..
Sen drog vi alla till moon iaf, sjukt var det måste jag säga... Vi rockade loss som aldrig förr och drack drinkar i massor ( jag och lina tog oss en sväng om med vattenprotenkillen som även lovade oss en massa fika, haha)
Sen snackade vi med andreas och vi mötte upp han och hans 1700 (i runda slängar) göteborgspolare. Dom bodde på scandic så visst blev det efterfest där ja. Glöm aldrig att killen bor i halmstad men tog in på hotell med sina kompisar, smart!
Där var det iaf massa skumpa och liknande, inte fel. Vaknade dock upp i ett helt annat rum än lina med ca 1000 grabbar i, hahaha, och man kan ju inte annar än att skratta åt dom när dom snackar, inte direkt så att man blir sur att vakna upp till det, haha..
Men men, sen tog ja bussen hem och nadja kom och vi tog en sväng till stranden.. En ganska snabb sväng dock.
Sen hem till oss och lina kommer, vi sover lite OCH DET BLEV INTE NGN STÄDNING DENNA HELGEN HELLER, så vi måste bara åka ner dit nästa helg igen. haha.

Idag var det inte min bästa dag att gå upp, har aldrig varit så trött innan tror jag...
Sen mötte jag hela hbk utanför örjans, hahaha, käcka komentarer..

men men, thats it for now..
ciao

Kommentarer
Postat av: lina

hahaha, sjukt vad jag skrattar jag hade helt glömt av vattenporten killen! så nu är det vi som går dit lördag eller söndag på fika!

2007-07-02 @ 19:15:34
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0