skolstart.

happ. idag var det back to business igen.

jag gick upp kl 10 för att gå iväg till skolan för att fixa lite saker, och sedan tillbaka hem igen.
då hittar jag lina och malin, helt döda, och jag menar verkligen SJUKT SEGA. haha..
helgen sätter sina spår på kroppen om man säger så..

kl 1 började skolan igen för denna terminen..
idag började jag med revisorsjuridik, för att imån läsa entreprenörskap.
revisorsjuridiken verkar ju vara en aning svårare än jöken, men det ska nog fixas.
suddan går ju i samma klass, och det e ju alltid trevligt med ngn man känner...
det blev en liten mjukstart idag, höll bara på till kl 14.. så det var ju skönt det..

och nu till allas stora glädje, NICLAS BANKBYTE GICK BRA. Han var ju med i lör och då fick jag det bekräftat. Nu kan vi sluta oroa oss. skönt.

På onsdag är det kårenpremiären, det kommer vara min, linas och malins bästa dag då! haha!

men men, nu ska jag kolla på avsnitt 10 av oc. se om det händer ngt kul.

so long people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0