skolstart.

happ. då har jag suttit här och skrivit en hel historia och allt bara försvinner, guuud vad jag älskar det, det är ju så kul att skriva allt igen lixom.

nog om det.

i tisdags hade jag och lina en hel del saker att uträtta, och vi fixade faktiskt en del av dom. vi var duktiga och städade hela nedervåningen (vilket verkligen behövdes) båda toaletterna och diskade upp det "lilla" berget efter helgen som var.
såklart var det snook på högsta volym, vilket är den givna städskivan. haha.
efter det bar det av till skolan för registrering och sedan in till stan där vi träffade malin och tog en fika.
efter det hade filip varit så duktigt och lagat mat till oss i form av kycklingsallad. riktigt smaskens var det!
vi fick även höra om alla hans bravader i sälen, duktigt jobbat lixom, haha!
efter det var det dags för tv-spelstunering, fifa 07.
jag som trodde jag hade övat tillräckligt på julen, men icke.
tro det eller ej så var det malin som tog hem allting. haha, fråga mej inte hur, men hon gjorde det.
weheeey. haha. grattis till dej!

i onsdags var jag sjukt seg och slappade hela dagen, det får man göra så sista dagen innan allvaret drar igång igen. tv:n var min bästa vän hela dagen.
somnade kl 22 och vaknade av mej sj kl 7,30. det har nog inte hänt förr i hela mitt liv. men det var skönt, slippa all stress innan jag skulle till skolan, som idag bestod av 2 timmar och 20 min mattematiska problem, MINDRE kul asså. det var verkligen inte min bästa dag.
sen gick jag en sväng på stan och kikade lite, och sedan bar det av hemmåt igen.
när lina ett par timmar senare dundrade in fick jag mej ett gått skratt efter att hon hade berättat om sina bravader. du är en mycket galen människa. men det tycker vi om.
eftermiddagen har bestått av matlagning och tv tittande, och våra grannar har minsann kollat på hockey, haft öppen dörr och skrikit. mindre bra kombination, men man fick sej ett gott skratt där med faktiskt.
men men, skönt att första skoldagen för detta året är avklarad, kan man pusta ut lite för ett tag..
imån ska vi städa uppevåningen, villket inkluderar våra rum, iaf mitt kommer ta 1000 år. men det e bara att ta tag i det. på kvällen blir det nog tv-spel hos filip, våran nya favorithobby. haha, men det e alltid trevligt att umgås och tjata lite, vilket vi kan mycket bra.

förrästen malin, jag undrar hur det går med niclas bankbyte, JAG ÄR OROLIG, har inte hört ngt på länge. uppdatera mej med info så jag kan sova om nätterna tack, haha!

nu var det nog om mej för denna gången, later.
peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

galen, jag!? vad är det för påhitt? är inte jag den mest normala människa du känner? det är folket omkring mej som är galna, eller rättare sagt männen. ha ha

2007-01-11 @ 23:56:07
Postat av: emmis

Sa sant sa! Kan faktikst arligt saga att jag saknar skolan lite.. Du vet, komma dit tidigt som f*n pa morgonen, klara av forsta lektionen och sedan softa i oasen - det va tider det! Haha! ;)

Kul att hor att allt gar bra i Halmstad! Juridik ar riktigt kul faktiskt. Vad hade du tankt dig till hosten da om man far fraga? :P

Har i USA ar det toppen! Trivs superbra! Skulle egentligen stanna till maj men det blir nog uppskjutet! =)Kom hit i november men hade planerna redan sedan mitten av sommaren sa det tog ett tag att hitta en familj. Men som jag sjalv brukar saga: Den som vantar pa nat gott vantar aldrig for lange! Mycket sant i detta fall! =)

Ta hand om dig du med och halsa alla galna manniskor i sommarstan! ;P

2007-01-12 @ 02:31:53
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Malin

Angående Niclas bankbyte: Det verkar som allt har gått som planerat. Inga problem eller krångel.
MVH Malin Persson

2007-01-12 @ 13:16:28
URL: http://malliin.blogg.se
Postat av: emmis

Nej, jag ska jobba kvar som au pair iaf over sommaren! Sen far vi se hur det blir.. Ta hand om dig! puss

2007-01-12 @ 16:54:00
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0