kårenpremiär ikväll :D

ikväll sätter våra nya äventyr igång, det vankas fest människor!
förfest här hos oss, jag lina malin filip+vänner.
sjukt kuuuul. idag har jag varit och betalat kårenavgiften, sen har jag städat och massa såå..

igår kväll när vi stod utanför oss, kommer våra grannar ut (som ska flytta, SJUKT synd, och inte varsomhelst heller, utan kina och nya zeeland??) aja, anywa. så frågar erik:

- vill ni ha en tv?
jag och lina tittar på varandra, ööh.. javisst?
dom skulle ändå slänga den och den var typ dubbelt så stor som våran så varför inte.
sen kommer oskar, men ni får en tv bänk på köpet.

precis när vi stängt dörren och dom bärt in alla saker till oss, knackar erik ännu en gång på dörren.
vill ni ha lite kuddar? haha, yeah yea, sure lixom .. efter ytterligare fem min knackar det igen, och nu har han inte med sig vad som helst utan sin nalle pu väckarklocka. ni kanske kan se den framför er, tänk en halvmeter hög nalle puh björn i stenhårt plast, en liten sparbössa i huvudet och en klocka på magen. på morgonen sjunger den för en. GRATTIS till oss lixom,hahahaha! sjukt kul. sen fick vi en massa stolar och allt, sånna man viker, sjukt bra till förfesterna.. hahaha, shit vad vi skrattade asså...

men mne, that's it for now (ehhmm, vad heter det på svenska, T.P, toiletpaper)

nu är det fest människor!

Kommentarer
Postat av: emmis

haha! ja, det ar ju inte alls fel med en ny tv! har varit liiite mobellosa har ett tag men igar kom antligen alla javla saker som tillhor denna familjen och deras tv ar inte dubbelt sa stor som den forra - MINST 5!! haha! ha sa kul, puzzz

2007-01-20 @ 04:50:48
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0