helgen!!

happ.. ännu en helg har passerat. en som vanligt händelserik helg faktiskt!

fredagen började med en fika i stan, jag lina och malin
sen på kvällen var det tänkt med en myskväll, men blev det så? skulle inte tro det.
typ kl 23 ringer camilla och det är bara att fixa iordning sig lite snabbt för att sedan åka in till stan och gastons. halvbra drag, vi hann med en drink för att sedan gå vidare till mårtensson.
väl inne där, var det sjukt mkt små människor och mindre snygga asså, ahha sjukt fulla allihopa.
så vi parkerar oss framför baren ett tag för att sedan röja loss lite. blev faktiskt trevligt tillslut asså.
när det var slut gick vi till mc för att sedan fortsätta på efterfest hemma hos malin, hahaha. usch vad äcklig (och starka) shots vi fick. usch usch usch. never more..
micke kom och hämtade lina, och vi andra fortsatte efterfesten ett tag till.
jag somnade på soffan hos malin, haha! och lördagen var jag lite seg så, inte så farligt men det känndes att man inte sovit mkt asså..

sen gick jag till micke och hämtade lina och vi gick hem..
käkade lite och så.. sen var det bara och hoppa in i duschen och fixa sig sen drog jag på förfest till aleksandra. jag aleks josefine och maria. mkt trevligt faktiskt, och vi måste vara sjukt bra på att plugga ihop för alla klarade tentan strålande! haha..
det var mkt trevligt iaf, en hel del dricka och massa tjat. sjukt bra!
vi begav oss sedan till gastons där det var sjukt mkt (och kul) folk. riktigt nice.
sen kom lina malin och carro och vi slog ihop oss. efter att ha stökat där till typ kl 2 var det bara att dra vidare. malin försvann på bond och jag och lina skulle gå hem till henne sen men det slutade på efterfest med ngra random snubbar´. Nu till det sjukta.
Vi skulle åka upp till tjejen vi skulle på efterfest hos. Vad händer? jo hissen fastnar!!!! haha, som vi skrattade. men efter drygt en timma och en massa samtal till en mkt trög människa på alarmklockan kom det massa brandmän och bröt upp dörren. Vi fick hoppa ut genom ett litet hål och där nere stog 9 (!) st brandmän och väntade och tog emot oss. Fanns en del ögongodis iaf. Men ändå, 9 st? haha, och en megastor bil med blåljusen på. hahaha duktigt jobbat! det var lite kul faktiskt. Tur att man inte har klaustrofobi iaf. eller hur det nu stavas. haha!
en ganska lång efterfest och sedan gick vi hem till micke och sov.
Söndagen spenderades hos malin, sjukt sega.
Men det har varit en riktigt nice helg. Och med tanke på hur många människor vi bjöd in på förfest till kåren på ons, får vi nog fixa lite fler sittplatser, hahaha. sjukt kul

idag har jag varit i skolan i två timmar, och imån är det en heldag, 10-15.
man överlever!
lite bilder från helgen:


aleks & josefin         jag aleks & maria    josefin                     jag och aleks           jag aleks & malin


carro lina & josefin    josefin maria aleks & jag

mer bilder finns somvanligt på www.halmstadvip.se
so long

Kommentarer
Postat av: emmis

haha! ok :P inte for att jag hanger med sa mycket om vad som hander pa hemmafronten da men.. haha!

2007-01-29 @ 18:32:21
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Aleksandra

dosen't look like me on the pics...:D

2007-03-11 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0