helgen som har passerat...

happ. då är snart ännu en helg förbi, och det har varit en sjukt kul helg!

fredagen började med att jag mötte upp anna i stan och fikade lite, mkt trevligt..
sen gick jag till lina och malin, och sedan vidare till filip.
han var sjukt peppad när vi kom, fotbollströjan på och ölen var öppnad. här skulle det bli tv-spels tunering i form av fifa -07.
jag i form av arsenal, lina man u, malin liverpool, filip chelsea och hans random polare tottenham.
vi lyssnade på kampsånger och skrek till tusen,haha, sjukt kul.
när tuneringen tillslut var över, var kl 12 och vi hade då spelat i 5,5 timmar, det var duktigt jobbat.. hahah
sjukt kul och trevligt var det iaf!

sen blev det en tripp till mc för käk och sedan kommer en mkt onykter filip tillbaka på besök. hahaha.
pojkstackarn kunde ju knappt hålla ögonen öppna och det hade vi lite kul åt

lördagen startade med att jossi kom och vi drog gick in till stan för en liten shoppingrunda.
mkt trevligt. hittade ju till och med ngt, duktigt.. haha!
efter det fortsatte dom till eurostop och jag gick hem och tvättade och städade inför kvällens besök.

jossi var sjukt peppad redan kl 4 och tyckte minsann då att det skulle passa sig med en vinare. se på den!
haha.. halv 7 började folket dropp in.. och tobbe och allen som skulle komma tidigare kom typ när folket redan kommit.
det var en mkt trevlig förfest, mat, dricka och mkt stök.
in till stan, gastons så klart, och där var det mkt folk. lina stod för bästa på hela kvällen iaf.
jag satt vid ett bord och pratade med jossi, och helt plötsligt ligger hon på golvet raklång, med sin cider över sig. duktigt lixom. hahaha..
det var kul.
sen åkte vi hem, och jag hade inga nycklar (vilket jag upptäckte idag att jag hade)så jag fick snällt sitta inne hoss våra kära grannar och vänta på att lina och resten skulle komma hem.
när dom väl gjorde det, efter kanske 30 min, hade dom med sig mat och det gillade vi. haha
glöm för guds skull aldrig att jag skulle vara lite smidig och hoppa över soffan, trillade och idag har jag en stor bula och hela benet värker, haha. grattis.

lina stod för bästa smset med till micke:
hej, vet inte om du ser detta men hoppas allt är bra och att du har kul
pg hälsar.

haha, skönt.
sen somnade vi väl runt 6, jag och lina i samma säng. hahah. jossi och tobbe i linas och allen fick snällt ta soffan,haha.

idag e jag sjukt seg, alla andra började dagen med att beställa varsin pizza, men jag kunde inte äta vid det laget, haha..

nu har alla iaf åkt och vi får ju hoppas att dom kommer fram på vägarna efter stormen,
det blir nog bra.
anna carlsson har dock ingen ström så dom lagade mat på vedspisen, hahah. rooolit. kanske inte..

men men, imån börjar iaf skolan, och det börjar med revisorsjuridik. som tur väl e ska suddan med läsa den så man slipper gå själv. inte fullt lika kul..
men nog om det.
so long.

Kommentarer
Postat av: lina

jag blev nästan dödad igår säkert. när jag trillade menar jag. smset blir bättre när man vet tiden det skickades iväg på. ha ha nog om detta.

2007-01-14 @ 15:56:24
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0