äntligen människor, en uppdatering!

yess, att det ska behöva ta en hel vecka, illa.
nog om det.

helgen iaf,
fredagen skulle bli en (som vanligt) mysig hemmakväll, jag lina och malin. men nej nej.
sen bjuder anton och filip in sig själva. yess, det tyckte dom passade sig.
iaf sitter vi uppe till 5-6 och mamma och pappa skulle komma kl 9. duktigt.
sjukt trött som jag var, tog jag igenom mig hela stan med dom, och glöm aldrig att jag och lina gick igenpm hela alltet på fredagen och halsmtad går man gärna inte igenom två gånger på två dagar.. iaf kvällen..
förfest här, jag lina och malin..
grannarna har utflyttnings fest, ett himlans spring iaf.
in till stan och stöka. om det e ngn som vill se vad vi gjorde i lördags, kan ni ju bara kolla in en snabbis på www.halmstadvip.se, för vi är med på sjuuuukt många bilder. så kul har vi! haha
gastons iaf, alltid trevligt,
sen kom filip.. vi käkar och sedan hem till han.
efterfestar lite, sen går jag upp till malin och lägger mej.
på morgonen fattade jag ingenting, var är jag? just det, hos malin. så då börjar jag ropa på henne, men inget svar. för hon hade somnat hemma hos filip ahaha. duktigt lixom.
när hon väl kommer blir det sjukt låg nivå på våran humor. och jag menar SJUKT.
anyway, det var en kortversion på helgen det.

veckan har varit ganska lugn faktiskt, lite skola och så..
idag har jag städat lite och slingat mitt hår, som verkligen var på tiden.
imån e det skola igen, entreprenörskap. hmm. aja, det ska väl gå bra

i helgen ska jag till aleksandra på förfest, ska bli nice. sedan utgång.
det var en liten kort uppdatering det. more to come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0