tisdag

happ. då var denna dagen över med.
var ju inte bästa starten på dagen kanske. gick upp sjukt tidigt för att gå till skolan. när jag sedan 5 min innan jag sla gå kollar på nästet var jag ska vara INSTÄLLT. hur kul är det lixom? gaah. jag som var så sjukt trött med och kunde inte sova på natten (fastän jag hade linas kudde, som är sjukt skön haha) så det var inte min bästa dag asså. Men jag la mej och kollade klart på säsong 3 av grey's anatomy. sjukt bra, men jag var tvungen att kolla på det på tv idag med, och jag grät lika mkt idag som första gången jag såg det. usch.
annars har jag lina och malin spenderat 5 timmar på bibblan och pluggat idag, känns mkt bra faktiskt. fick en hel del gjort vilket behövdes.

imån är det onsdag och ja kära läsare, vi ska till kåren. såklart. inte missar vi det i första hand lixom.
that is nice.

på torsdag ska jag åka till mamma och pappa i småland. kul att träffa dom, var ett bra tagsen, har inte varit hemma sen i julas så det kanske e på tiden.
men men människor,
nu ska jag sova. ska vara i skolan kl 9 imån. tiiiiidigt. usch.

förrästen om ni vill få ett gott skratt gå in på linaelin.blogg.se, och läs om malins kamp på liv eller död.
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0