så var det helg...igen..

veckorna går seriöst sjukt fort asså, vet inte vart tiden tar vägen, men så är det väl när man har roligt.. haha!

onsdagen vaknade jag av mej sj kl 0900 (!) och var hur pigg som helst. shit asså, det e inte vanligt.
jag gick upp och städade och var sjukt pepp på kvällen..
lina och malin kom hem iaf, och kl 19 kom josefine och förfesten var ett faktum.
riktigt trevligt asså..
sen till kåren med då.. faktiskt en hel del folk, det gillar vi.
kul att träffa alla människor igen, folk man inte sett på länge och så..
men det var kul iaf.
lina gjorde bästa dealen iaf, hon sålde två cigg för 100 kr till ngn dum jävel. men men, grattis lixom, hahaha
sen en annan skön sak hon gjorde med, hon ringde ett samtal utan att säga ngt till personen i fråga, så sa hon bara till mej:
-pg, du kan vara lugn, han är här.. ATT jag skrattade eller.. hahaha.. sjukt kul
sen bar det av på efterfest hos malin.. jag lina malin daniel peter och ali.
malin försvann dom ganska fort, och observera att vi varhos henne, hahaha.
det var rätt livat faktiskt.
jag och lina var lite röksugna och hade inga cigg kvar, så lina går ner till stackars filip.
(som hon senare besökte och åt upp hans mat kl 0700)
men men, sen drog vi vidare till peter allihopa iaf ännu mer dricka, som verkligen INTE behödes. rödvin till på köpet som man inte ALLS får huvudvärk dagen efter av. nej nej. och jaaaaaa jag vet att vi är med på halmstadvip ofta, och jaaaa jag har redan sett bilderna, hahahaha
vi somnade kanske. hmm, halv 9??
vaknade 12 av en väldigt irriterande klocka. usch. men men
som sagt, bästa kvällen, hade sjukt kul iaf.
igår var det hur segt som helst. jag och lina låg och segade hela dagen.. det var välbehövligt.
idag händer inget spec heller, ska ta det lugnt och så bara..
imån kommer carro och linda. ska bli treffligt:D

mne mne, liten uppdatering det.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0