onsdag, ATT det blir kåren..

haha, det är väl klart, ingen onsdag utan kåren inte, det funkar ju inte!
idag har jag varit i skolan från kl 9, jobbar på entreprenöskrapsprojektet, puh vilket långt ord.
vi var där typ 2,5 h, men pratade mer än vad vi gjorde nytta. Men vi har varit så duktiga innan så det hade vi råd med faktiskt. Snart ska jag iväg till skolan igen och dags för lektion, finns inget segare än eftermiddagarslektioner på onsdagarna (möjligtvis fredagar med).
Man vill ju bara att dom ska ta slut och sitter och kollar på klockan!

Men men, iaf
vi ska tydligen på förfest med aussietjejerna, om jag inte fattade lina helt fel. Mkt trevligt.
Mkt engelska, men det e jag en hejare på efter lite dricka. En stjärna helt enkelt. Niiice.

tyvärr har jag skola kl 9,30 imån, inte bra inte. Segt kommer det bli, med tanke på hur kåren brukar sluta. kanske får skita i  efterfesten idag? hmmmm... säg det senare med jaaa!
haha

men men, nu ska jag trava iväg till skolan, so long people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0