ny vecka, nya möjligheter.

ja.. vad ska man säga..?
helgen var.. hmm. jag vet inte riktigt vad jag ska säga.
lördagen var vi och förfestade här jag carro och linda iaf. blev ganska mycket av det goda får man nog säga. på gastons mötte vi upp lina och malin och c/o..
som jag skrev så var det lite väl mkt av det goda och carro och linda åkte hem redan kl halv 1.. tjena.
vi andra gick vidare till mårtensson iaf, och vi tror att vi hade roligt. usch vad det låter illa..
jag citerar lina, "det är tur att vi ska till anderstorp i helgen". Det har hon jävligt rätt i. faktsitk.
men men, nog om lördagen iaf

igårkväll var det ganska kul faktiskt.
"en självmordsbombare utförde idag ett självmordsdåd i bagdagd. Den enda som dog var han själv" jag vet att det inte är ngt att skratta åt men vi kunde inte hålla oss helg enkelt.
sen frågade dom en talibanledare:
- vad har du där?
- en bilbomb. men man kan använda den till broar, stridsvagnar och militärer med. Han är ju ärlig iaf..

sen ska jag lina och malin på föreställning på halmstad teater iaf.
BOBBAN malcovic kommer till stan. vi vet inte vad det är vi ska titta på men namnet var så fängslande. HAHAHAHAH att vi skrattade eller.

idag ahr jag varit i skolan från kl 13 till 17,30 en låååång dag asså.
imån är det mellan 10 och 15. ganska länge det med faktiskt.
men men, nu ska jag kolla på grey's anatomy.
so long och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0