nattblogg.

haha, har man skrattat duktigt sen lina och malin kom hem eller?
först skulle dom berätta om deras gårdag. HEJA malin. hon skulle klättra över ett staket och fastnade sittandes längst upp. vad hade man inte gjort för att ha fått se det? MKT!
sen har vi kollat på en sjuk film, kill my darling's.. med skarsgård och andreas wilson bla.
sheriffen+alex, hmm? bra kombination, var väl ungefär det som var roligt med den, men men.
sen började vi prata om att det skulle vara kul att åka utt till fångarna på fortet, men jag och lina konstaterade att det inte skulle gå ha med malin. S¨här skulle ungefär en konversation med henne när hon ska ta nyckeln låta:
- Eeeeehm, vad ska jag göra nu då?
-malin, vad är du där inne för att göra?
-Ta nyckeln eller?
- Ja malin, det ska du
- eehhmm.. ska jag ta den nu då eller?
- ja malin, det ska du.
-okej, då gör jag det nu då..... eller?

hahahahahah. duktigt liksom, det håller ju inte. vi hade nog fått skicka henne i hårdträning innan..

men men, nu ska jag kolla på ett avsnitt av oc, sen blir det nog en film, e inte så trött faktiskt.
imån kommer carro och linda som sagt. utgång på kvällen.
over and out.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0