gårdagens kårenbravader

okej, igår var det onsdag och som sagt var det kåren med.

vi gick in till malin och duschade och fixade till oss lite så..

sen åkte vi till simone och c/o, ENDAST engelsktalande människor(vissa pratade sämre engelska än andra...), och hur många som helst.

som jag och malin kom fram till så var det nog det konstigaste hus jag varit i, haha.

det fanns som ett stort rum med massa soffor och så, sen var det massa koridorer och små rum, haha.

men men, det var riktigt nice förfest även om man kände sig sjukt kass på engelska jämfört med simone, men hon här ju trots allt från australia, men ju längre kvällen gick så blev jag bara bättre och bättre, haha. shit va bra jag är lixom.

vid 11 var det dags att åka till kåren, och på väg ner i trappan hos dom mer eller mindre viker sig malins ben och hon trillar framlänges. och jämte står det massa killar, hahahaha. så sjukt kul asså.

men men taxi in och sedan gick jag och simone dikrekt till baren, där vi SÅKLART hittade lina och malin. Tequila-shots, som var sjukt onödiga.. haha.

men men, var faktiskt mkt folk asså, nice som fan, men lite väl mkt av det goda.

när det var slut fick jag och malin för oss att vi skulle hem till henne. Vi han väl kanske 100 meter sen hittade vi en bänk och vilade lite.

Då ringer lina och vi går hem till oss ist (vi tror att malin var med) så sitter vi nere i soffan och in kommer västen(neighbour) och hans kompis. Men hej, det e lugnt kom bara in lixom. haha!

men men, sen ringer hans kompis och han omdirigerar efterfesten till oss ist, herregud.

lina går upp och lägger sig och kvar sitter vi tre. Jag kämpar för att hålla mej vaken, dom vägrade ju gå. Men tillslut gick dom iaf och jag gick upp och la mej. SKÖNT!

när jag vaknar dan efter börjar jag fundera på vad malin är.

Då har hon fått för sej att åka hem och tagit en taxi. Men oj, hon har ju inga pengar på sig, inte sitt kort, och mobilen har hon tappat. D¨å går hon och ringer på alis porttelefon och han kommer ner, men har heller inga pengar ute. duktigt. så hon får springa upp och hämta sitt bankkort och ner igen medans taxichaffisen inte var nådigt sur. - Jag tänker aldrig kära dej igen, var det sista han sa till henne. HAHAHA!

Jag har varit sjukt död hela dagen, uuuusch vad d¨ligt jag mådde idag på morgonen, värsta på länge.

Men nu e jag i småland hos mamma och pappa iaf, skönt faktiskt. Mamma ha rinte kommit hem från jobbet än, och när hon väl gör det kommer hon vara helstirrig. Det första hon sa idag när jag pratade med henne var - IDAG KOMMER DU HEM! mer eller mindre skrek, sjukt peppad eller ngt. haha!

yeah yeah. nu ska jag äta mej lite av alla godsaker som finns här hemma. hahah!

so long people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0