en helt vanlig onsdag..

jaa. idag är det onsdag, och alla hjärtans dag. usch,
gillar verkligen inte denna dagen, helt onödig faktiskt.
usch usch usch usch uschusch
lina påminde mig om harald nu, jag kanske byter han på patrik ekwall ändå asså, mmmm, svårt val asså..

ikväll blir det kåren as usual, men jag ska ta det lugnt, har skola kl 8 imån så det får inte bli mkt dricka för mig inte (jag vet att jag har sagt det förrut men idag e jag allvarlig) haha, eller ngt.

happ.. har varit i skolan sen 10.. nu har jag lunch ska tillbaka om en halvtimma igen, entreprenörskap..
massa att räkna och shit, varit segt idag asså.. men fattar gör man iaf och det e bra..

yeah yeha. det var en liten uppdatering.
ha en fortsatt trevlig dag, det tänker jag ha. med eller utan alla hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Snäckan

:D du börjar låta lite eg med dom där kår grejena :P hur går de egentligen är pg sliten?:P

2007-02-16 @ 13:17:05
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0