det var JÄVLIGT onödigt asså..

onsdagen börjar bra, jag vari skolan hela dagen och allt var frid och fröjd..
sen var det iordningfix och dags för förfest (jag var väldigt lugn för övrigt)
sedan kommer robert, cato matte och johan.. vi förfestar lite till och sedan går vi till kåren.
hade mkt trevligt faktiskt. as usual..

men när jag kom hem, gick för övrligt hem tidigt, hade ju som sagt skola kl 08..
så står våran därr öppen och fönstret är krossat. kul, tänkte jag.. ngn som har roat sig.
men när jag kikar in ser jag min mus till datan ligga i hallen. helvete. vi har haft inbrott..
min data, kamera plånbok var spårlöst försvunna. och polisen använder sin vanliga klyscha, det finns inget mer vi kan göra nu, vi återkommer. yeah yeah.
helvete helvete helvete säger jag bara. det var verkligen inte min bästa dag igår.
en data och kamera går ju alltid köpa nytt, men informationen, alla bilder, dokument mm.. det kommer ju inte tillbaka. skitkul, verkligen! jääävla idioter.

men men, har jobbat idag.. varit segt för det har inte varit mkt folk, men jag och karolina har lyckats tjata bort dagen iaf, så det e ju nice!

men men, är i anderstorp för övrigt. imån ska vi till parken, hoppas detta blir trevligt.. men det blir det nog ksulle jag tro. men men..

so long.


Kommentarer
Postat av: lina

sötnos där, att vi alltid ska råka ut för sånthär. sjukt oskönt. och vad ska man säg om poliserna i sånnahär sammanhang . ? "det är inte mycket vi kan göra" ehh, tack som fan

2007-02-17 @ 13:05:56
URL: http://linaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0