datatillgång igen..

asså det är nästan hemskt att säga det men jag har saknat min data och internet..
datan får jag ju inte tillbaka men linas kan man ju alltid låna.
har fixat anmälningspapperna hos polisen och allt sånt så nu vill jag bara ha en nyyy data! typsikt!

jaja, veckan har varit ganska lugn när det gäller skolan.. lite i mån och lite i tisdags.. that's it!
sen i onsdags var det dags för kåren, såklart.. jag maria och josefine.. förfest här.. massa snack att ta igen så det var trevligt värre! på kåren var det nice, inte mkt folk men dom rätta.. tyckte jag till en början men som sedan visade sig vara åt helvete. sååå jävla onödigt asså, jag är fortfarande arg. på ett sånt sätt med lixom, gaaaah. det finns ju bevisat, killar är inget att ha!!!

men men, torsdagen var jag sjukt seg och gjorde verkligen ingenting på hela dagen, inte i fredags heller faktiskt.. var ute och gick en sväng, inte mkt mer..

och idag har linis kommit hem, finally! har varit en trist vecka.. men now she's back in town och det ska vi fira med utgång ikväll, haha! såklart...

det var en liten uppdatering om det hela.
so long people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0