back in town

happ, då är man tillbaka i härliga halmstad efter en helg i småland hos familjen.
det har varit en lugn och skön helg, jobbat lite men annars har det verkligen inte hänt ngt.

idag är det måndag, och jag skulle vara i skolan kl 9, jag hatar tidiga måndagar, alltid så sjukt trött.
men men upp kom jag och iväg med för den delen. Så nu har jag precis kommit hem igen.. gott det.
entreprenörskap och juridik var det på schemat, en jobbig dag om jajg får säga det sj..
men men, imån är det en lika lång dag igen..

sen vill jag bara säga till en viss person, att du är SJUUUKT oskön asså, riktigt jävla illa är det.
man gör inte så mot min lilla linis, usch. illa.
men lina, han var inte värd dej, du ör värd 1000000 gånger bättre, you know that.
och du lina, jag sover aldrig bättre än med din kudde, det e ssant asså. sååå sjukt skönt, haha!
tänkte bara säga det:P


men men, nu blir det lite tv och plugg, mkt bra kombination om jag får säga det sj! haha

ha det bra people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0