alla hjärtans dag

var ju tvungen att komplettera lite jag kom på..

det är ju som alla säkert vet alla hjärtans dag på onsdag. Det är årets mest meningslösa, onödiga överskattade dag. mkt riktigt.
jag lina och malin kom iaf på vem vi helst ville spendera våran dag med.
Malin: Jörgen Jönsson
Lina: Janne "loffe" Karlsson
Jag: Patrik Ekwall
om detta skulle slå in, skulle detta vara våran bästa dag trots allt. hahahaha. så kul var det, annars var malins komentar ganska bra:
- det är ju kåren på onsdag så man får väl gå dit och få ett hångel iaf.. ironiskt men ooooj så kul det var, hahaha. heja heja.

det var nog allt (för en stund)

Kommentarer
Postat av: lina

men, harald då? han trodde jag du blev mest exalterad inför.

2007-02-13 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0