tisdag.

tisdagen är över, och den har gått mycket fort.
Först och främst kanske för att jag vaknade så himlans sent, sen kanske för att jag har varit upptagen hela dagen lång..

först och främst lite jobb.. sen har senare delen av kvällen spenderats hos klara med lina malin louise kim och såklart snabba klara. Dh, christine och brothers and sisters (m, m, mmmm)
under tiden hanns såklart med en massa kul snack, och dom fick även höra om vår galna vecka i halmstad en sommar för två eller tre årsen. Sjukhusvistelse hit och fylla dit. Galet asså!
Vi planerade lite om nyår, vilket snart är här, och även lite om morgondagen, FÖR IMÅN SKA JAG TILL KÅREN haha. längesen sist, jag har saknat (mitt från förra läsåret andra hem) kåren. Förra gången bev jag ju sjuk. Det kommer inte hända imån. Även OM det händer, kommer jga att infinna mig där. så att eee.. jaja. Förfest här på gladan. ALLA kommer. Alla som betyder ngt. PG kommer. haha

Ska väl snart sova skulle jag tro, vi ska väl fortsätta att kolla på våran häftiga film (nämner inga titlar, haha).

Även imån kan jag sova länge. Bra.
Buena notte,
ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Louise kommer;) Men du om du skall spy så vill vi inte att du kommer ;) Fast du kan väl hoppa de denna veckan,Ses i kväll..Puss!!

2007-12-12 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0