stridspilot - världens kanske manligaste yrke.

image99image100 



okej, jag erkänner. Jag satt som fastklistrad framför tv:n och kollade på stridspiloterna. Jag och lina log hela programmet, rätt igenom. En man som gustav ska jag ha en vacker dag. haha. Är det inte maligt så säg! Sen att han såg bra ut, oj oj oj.
Nog om det.

Idag har lina gjort lasagne till mej, fruktansvärt gott var det. Sen skulle jga kontra med annanaspaj, men vi hadde inga ägg. haha.

Helgen har varit bra, spenderats i småland. Har varit lugn och skön faktiskt.. Jobb på befa på lördagen och sedan på kvällen var det TP för hela slanten, haha.
igår kom jag ju tillbaka till halmsad, vilket alltid e lika skönt!
Om två veckor är det julafton (!!!!) exakt på dagen. SJUUUUKT, vart har tiden tagit vägen? Och det innebär att det bara e tre veckor kvar till nyår. Shit asså, året har gått såå fort va.

På ons ska jag till kåren för första gången på länge. Skulle ju gått dit förr förra v men då fick jag ju spyskjuka, så vi gör ett nytt försök på ons ist, det är jag värd!
Annars är det inget spec på schemat denna veckan.

Nu är jag trött.. men innan jag sover ska det nog bli satc och film med lina, det var för längesedan, hahaha.

Sov gott,
ciao

Kommentarer
Postat av: malin

Är de så?! Då sitter jag bänkad nästa måndag. Michael Scofield kom ju i vägen denna veckan...

2007-12-12 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0