sovdax

kanske borde sova med tanke på att kl är 01.20 och jag ska upp och jobba imån.. ska öppna med så måste åka dit tidigare..

tåget gick bra, fick med mej lina med eftersom "hon hade mkt att fixa" så tog hon det sena tget med.. haha.. kollade på film så det gick fort!

sen hem och äta med la familja. trevligt, var ju inte igår faktiskt.
sen har det varit tv-spelsturnering i kväll, gick ganska våldsammt till så nu är jag utsliten i mina armar, haha.

imån blir det som sagt jobb till 16, sen antagligen en sväng till parken på kvällen. en ganska lugn sväng isf, eftersom att man jobbar på sön med.. men jag har överlevt förr!

och arsenal blev lottade mot milan av alla lag.. inte bra. det är absolut inte omöjligt klart vi vinner lixom, men man kunde fått bättre..

men men, sovtime.
ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

God natt pg,nu skall jag med sova..

2007-12-22 @ 01:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0