söndag.

jaha, då var denna helgen över snart med då.. går sjukt fort..
nu sitter jag och väntar på em-lottningen. skulle börja först halv 12.. då var det massa försnack. sen var det kl 12 den skulle börja.. och lottningen har fortf inte börjat. drygt asså. men den tiden kommer..

igår så kom ju mamma, carro och carros mamma.. vi kkade lite frulle och drog in till stan. Där blev det heldags-shopping, riktigt trevligt. lite småt och gott hittade man iaf..
sen satte vi oss på espressohouse en sväng innan vi åkte hm igen..
på vägen hem körde carro rätt in på busszonen, och klart som fan att polisen kom med.. på med blåljus och siren vetja, vi är ju ganska farliga. haha, anyway, hon får blåsa och shit och jag kan inte sluta skratta. Som tur väl var slapp hon iaf böter på 1000 kr, snäll polis va. haha..

väl hemma satta vi upp lite julstjärnor och pysslade lite..
fixade iordning oss och drack lite vin..
sen åkte vi in till stan och gastons där i skulle äta. SJUKT gott asså.
sen promenixade vi hem, riktigt gott faktiskt..
väl hemma snackade vi en massa och spelade med andra ord och jag slrattade så jag grät flera flera gånger.
Lina (som för övrigt var väldigt underhållande när hon kom hem i fredags natt, haha, kul var det) ringde och dom verkade ha riktigt trevligt, man blev allt lite sugen men idag är det gott att inte varit ute..
nu har dom åkt hem iaf, och jag är sj..
vi ska väl in till stan senare kan jag tänka mej, julskyltningen.. iaf en fika antar jag..
mysigt värre.
later on we'll see...
nu börjar något nog snart där nere..
so long.
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0