snart tillbaka till halmstad..

då var torsdagen förbi med, även om det har varit världens kanske längsta dag iom att jag var så sjukt trött..

juldagen var bra, väldigt mkt folk faktiskt.. lägger upp lite bilder senare, orkar inte just nu faktiskt...
mkt folk och mkt stök precis som det ska vara.

igår var jag på ag och shoppade, sjukt bakfull coh trött.. men lite hittade man iaf, så det var ju bra. tusen människor i alla affärer bara..

idag var det jobb och jag trodde fan inte att det var sant när kl ringde idag, snoozade i typ en timma sen fick jag väldigt bråttom.. haha..

nu ska jag kolla på the holiday och sova var tanken, jobb imån och halmstad på lör:D kanoners.
snart e det nyår med.. som det ser ut nu får jag gå naken för jag har inget att ha på mej det måste vi ändra på.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0