skrattanfall

då var det tisdag igen, och allt är sej likt skulle jag tro..

det har väl inte hänt allt för mkt under dagen.. lina och klara kom hit efter skolan, tjatat lite och kollat på massa bilder från alla möjliga ställen. Vi måste ju förbereda oss vad vi har som väntar uppe i (T) Täby. haha.
Igår innan jag pch lina skulle sova kollade vi klart på ett öga rött och sen kollade vi på se upp för dårarna.
-WOOOOOOW jag satte spiken. haha
sen kan man ju gärna hålla på att dö under fysutbildningen.. shit vad vi skrattade. Och vi kunde inte lsuta skratta heller för den delen, allt var väldigt kul.. men tillslut somnade vi i af..

annars idag händer det inte mkt faktiskt.. ska iväg på jobb en sväng sen i kväll blir det lugnt..
jag är faktiskt pepp på att åka ill anderstorp på fredag, ska bli skönt faktiskt. nu upptäckte vi att det var slt i parken, det hade ju varit ngt..

men men, off we go.
ciao

Kommentarer
Postat av: malin

Men jag hoppas för Guds skull du inte missade Årets party med Dj:Brinken och 035-Halmstads Pärlor, hahahaha!

2007-12-18 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0