sista kvällen här på ngra dagar..

då var det torsdag mina vänner och imån bär det av hem till småland.
först blir det lite jobb på dagen och sen drar jag hem på em/kvällen.. ska bli ganska skönt faktiskt..
just vid denhär tiden är det ju extra mysigt :)

idag har jag varit inne i stan en sväng.. kollat lite fort., och hämtat ett par stövlar till mej.
pappa tvingade in mej i en spelbutik med och skulle köpa ngt som jag inte ens visste vad det var så expiditen typ dumförklarade mej, tack som fan lixom.

sen åkte jag iaf till jobbet och så.. gick riktigt bra fkatiskt. inne i slutspuretn nu så det e ju skööönt.
annars idag vid middag typ så kom lina och malin hem, fortfarande fulla (!!!), kl var typ 13.. duktigt jobbat lixom.

annars händer det int emkt faktiskt.. blev ingen filmkväll denna veckan, får bli efter jul ist :)
sjukt pepp på juldagen med, ska bli kul.. lite av tradition faktiskt. hoppas man får ngt eller hittar ngt att ha på sej bara för det e det inte gott om..
iofs ska jag jobba på befa lör och sön så där kan man alltid hitta ngt man kan ha på sej. alltid kul att jobba domma dagarna.. sjukligt mkt med folk och alla är så glada faktiskt. måste komma ihåg att gå på bolagt senast lör till juldagen bara, annars e det försent (påminnelse till mej sj, haha)

trist att få åka tåg sj hem imån, lina och malin åker ju tidigare.. men det är det man har datan till iofs, då går allt fort.
nyår blir ju bra fest med tillslut.. hoppas det blir bra, vilket det säkert blir!

men men, det var nog allt för idag tror jag..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0