oooooh my


okej, så var det typ. stirrig och allt, fick en liten chock (positiv). haha...

iaf.. idag har varit en bra dag på jobbet för övrigt, om någon undrade det..

dagen började med att jag och lina tog en LÅNG och behövlig sovmorgon (!)
och sedan var det mer eller mindre bara off to work..
och som jag skrev var det en bra dag...

ikväll har jag väl inte gjort mkt.. kollat på stridspiloterna. Mitt nya faboritprogram. Goood vad manligt som sagt..
Klara och lina kom hem och jag och lina följde henne sen sista vägen så hon slapp gå sj hem i mörkret. Gott med en liten promenad med, även om den inte var så lång.

Annars, sista veckan sen hem till småland och fira sej lite jul då. alla åker vi på olika håll (okej, inte alla) och möts sedan upp här igen ett X antal dagar senare. Ska bli kul att komma hem, mysigt och så. Smart som jag är så frågade befa om jag kan jobba, KLART jag kan sa jag. Men det är iofs kul faktiskt.
Har förövrigt inte köpt en enda julklapp ännu, men det är ju en HEL vecka kvar till jul så det är ju inga...??!!
Jag fick min första juklapp idag, av swedbank, haha. trevligt trevligt.

snart ska man väl sova lite, jag och lina började kolla på ett öga rött igår innan vi somnade.. sjuukt kul pappa ändå.
och lina, det kommer gå bra.

sov gott, jag vet att jag kommer det för ngt gjorde min kväl faktiskt!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0