och så en liten nisse där me jaaa..

jahapp. måndag är över, och jag har överlevt dagen.

igår var jag lina malin louise och kim på julmarknad i stan, mysigt värre. kim skulle dra med oss både hit och dit, hon är för rolig..
sen blev det ett stopp på bolmens för min del och sen hem för att göra julskinka och mysa med min kära sambo.

idag har jag inte gjort mkt utöver det vanliga faktiskt..
men det höll på att bli ngt.. jg och emelie skulle träffat lite kompisar till henne och druckit oss lite vin och liknande.. en måndag? hmm, men det blev inget och det är lika skönt det faktiskt.
jag och lina ska gotta oss i ugly betty snart. har 5 avsnitt vi inte har sett.. i like!
har även sett 2 avsnit av grey's idag på morgonen...

men men, det var nog allt händelserikt som hänt, inte mkt med andra ord..

jag avslutar med den alltid lika pepp mannen på macken:
"och så en liten nisse där med jaaa" haha, så fruktansvärt kul.

sleep tight, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0