"jag bjuder på must i mitt rum"

ligger i min säng och lyssnar på musik.. kanske världens mest konstiga låtlista faktiskt?

Jason Mraz - I'm yours
Alicia Keys - No one
Tommy Körberg - I mitt hjärtas land
Rihanna - PS (I'm still not over you)
Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäktsmän
Tommy Körberg - Stad i ljus
Julsånger (??) - Julen är här

Fråga mej inte varför.. jag tycker sj att den e lite konstig hahaha.

Iallafall.. idag blev det inte riktigt lika lång sovmorgon som igår, haha.. även om man var trött efter nattens sena filmtittande och skratt...herreguuud säger jag bara...

Sen har jag jobbat iaf.. en tant berättade för mej hur fult jag skrev. Då hade jag bara lust att säga till henne att maninte ens såg vad hon skrev.. men hon var 78år så jag vågade inte.

kom hem ganska sent ändå, lina och klara satt vid varsin data med facebook, facebook, facebook såklart. vad annars lixom? Vi följde claary hem och nu sitter jag här. Dricker julmust (som lina förövrigt bjuder på i hennes rum)
och strax ska vi kolla på sunes jul och sova oss lite.
Imån har halva v gått och snart åker vi hem för julen.. gott gott.. man uppskattar allt mkt mer när man kommer tillbaka, haha..

så att eee...
sune lina?
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0