helgen..

gårdagen började med en behövlig sovmorgon.. skönt faktiskt..
sen promenerade jag in till stan och mötte upp klara och micke. Systemet och en runda på stan för att sedan trava hem till oss. Lite chill innan det var dags att göra sej iordning och jag lina malin och klara åkte bort till malin, hämtade josefine på vägen och förfesten var ett faktum. Mycket trevligt, även om man var lättpåverkad, haha.
Sedan blev det iaf moon där var det riktigt trevligt. Vissa saker kunde skippats men det var kul ändå.
Skönaste på vägen hem:
En snubbe kommer fram till mej och frågar om han får bjuda mej på mat, bara han får mitt telenr. Javisst säger jag, han bjuder även malin. Sen fick han mitt telenr. Fast det stämde inte riktigt.. Ooops. han lär ju märka detta iaf.. det var kul.
Sen travade vi vidare, mötte filip på mc och travade hem till malin för sömn.

Idag sov vi till nästan halv 2.. det var skönt. Vi käkade lite, fixade till oss och gick in till stan. Där mötte vi lina klara louise, kim och victoria. Och JAAA vi skulle kolla på idolernas uppträdande. Daniel var såklart bäst, även om lina mest var impad av Sam.
sen gick vi till vattenporten för käk och genomgång av gårdagen. Howdy, malin.

nu är jag iaf hemma igen.. har bakat annanaspaj, dock inte smakat.. vet inte om jag vågar.. började direkt med ett fel och rev nästan halva köket..

Blev inget filmtittande med mr X idag.. vi båda var slöa efter igår men det kommer fler dagar :D

Aja, nu är shall we dance, med inslag av criminal minds.

Sov gott.
ciao

Kommentarer
Postat av: A.

Hoppas vi kör filmen någon dag i veckan, annars blir det länge i och med julen och nyår.

2007-12-17 @ 14:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0