helg:D

jaha, då var det dags för en helg till mina vänner.. SKÖNT! det är att man vet om det som gör att v går lite fortare..
kände mej fortf bakis idag när jag vaknade.. illa asså. En sväng på jobb och god thaimat, inte fel faktiskt.
Annars i kv har jag lina malin suttit och snackat en himlans massa, har varit riktigt kul faktiskt.. minnen och allt sånt.. trevligt trevligt.
Hände förrästenen kul sak innan idag.. prec innan jag skulle gåt ill jobbet plingade det på dörren.. jag tänkte inte mer på det men när jag senare kommer ner sitter det en snubbe i soffan och pratar för lina och malin om ngn "2006" bok.. dom har den där minen "vi-kommer-inte-köpa-den-men-låtsas-om-att-det-e-intressant" och sitter och säger, jaaa och lite nej emellan åt. Jätte bra studentpris var det iaf, BARA 850 kr per år, haha, precis vad man vill lägga singa pengar på lixom, en bok. PLUS att man band sej tills 2010. HAHa, sjukt. "jag får nog tyvärr tacka nej till erbjudandet" sa malin. BRA malin, hahahahaha. en kul sak iaf. sen kom jag ner iklädd endast t-shirt och strumbyxor med, han undrade nog vad jag var för ngt.

nu har lina och malin åkt in till stan för "EN öl". Vi vet alla vid detta laget hur det slutar så jag bangade faktiskt, tro det eller ej.. Jag ligger ist och lyssnar på tommy körberg - stad i ljus & i mitt hjärtas land ( haha jag vet ) och det får mej spec att tänka på en spec person, lina och malin ni vet.. det kommr nog sitta i jämt när man hör iaf i mitt hjärtas land. Kanske lite nyår 2006/2007 med.. "det är solar och palmer på himlen" & "jäklar vad det smäller i buskarna". bra uttryck.

annars blir det en runda på stan imån, lite shopping av julklappar och alkohol såklart..
på kvällen blir det utgång faktiskt.. två gånger på denna veckan, det e ovanligt för mej på sista tiden, men jag tänkte ju att det måste bli skärpning, haha. ska bli trevligt.

sen på sön hoppas vi nog på en film hos otippad va?

nu ska jag sova iaf,
ha det bra
ciao & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0