det var de det..

då var julen över för iår.. har varit riktigt trevlig.
fick massa bra saker, och jag citerar klara "fick ju massa paket fastän jag inte har varit snäll" haha, det stämmer nog till viss del:P hahaha.

mest impad måste jag nog säga var att mamma hade skickat pappa och skulle köpa ett par skor till mej. DOM VAR FINA och precis typ sånna jag ville ha. PAPPA fixade detta, vad är oddsen för att det skulle bli rätt lixom?

nu ska man bara hitta ngt att ha på sej på nyår, har iofs en könning i back-up men får nog skaffa en ny faktiskt..

har prec kommit hem från lina, där har vi haft singstar-kväll och druckit fina drinkar, trevligt värre faktiskt..

imån e det j uldagen, och bigtime party asså. fick ju mej en kamera idag så kort ska det tas imån så alla får se att man kan ha kul i småland, haha.

men men, det var nog allt..
ska kolla på ett avsnitt av gossip girl nu.
sov gott, vi ses i dimman imån.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0