dan före dan..

23e december idag, och jag har ingen som helst julkänsla.. fast man har lyssnat på julmusik, klätt granen och ätit peppakakor har jag inte det.
idag har jag jobbat hela dagen. VÄLDIGT segt med tanke på igår..

blev ju parken.. förfest hos jossi. hemmagjord glögg (haha) och massa snack. taxi till parken och sedan in och skaka loss lite.
inte överdrivet med folk, men jag hade kul.
taxi hem, pizza och sen sömn. Snoozade från kl 8 till tio öber 9, sen hade jag helt plötsligt jättebrottom iväg, haha.
jobbet var segt men kul iaf.. skönt att det gick bra.
nu är jag hemma igen iaf, och håller på att somna sittande. är sugen på julskinka så jag håller på att dö faktiskt.
nu blir det el clásico och chill.

men men, imån är det julafton.
ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0