tisdag.

happ då har ännu en dag passerat snart..

idag har jag varit hos min kära mormor ett tag lagat lite mat och så..

kom nyss hem faktiskt, har kollat lite friidrott med.. satt och väntade på hödhoppet men det var visst imån, kollade fel dag haha. bra där!

läste innan att dusan hade blivit uttagen till danmarksmatchen den 8e, inge bra! då kommer han väl vara nöjdare än nöjdast. illa haha.
men men..

imån är det premiär på kåren, riktigt nice. alla vet ju vid detta laget att det är vårat place to be lixom, haha! VI HAR SAKNAT DET! även att måndagsklubben har varit där så e det inte samma sak!

men men ikväll är det hbk match! idag står ifk för motståndet. det ska vi ju ta, eller? klart vi gör!
peppad till tusen!

Saknar faktiskt linis nu med, ännu mer när vi pratade igår. våra soffstunder, haha! men sara är ju hos oss nu med så hon e ju inte sj, det e ju bra! Snart åker hon till grekland med, ILLA asså. men jag unnar väl henne det. haha.
men det hade varit bättre att jag hade hängt med faktiskt

ha det bra
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0